Τρίτη 29 Ιουλίου 2008

Οδικά έργα Β. Ευβοίας

"ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΒΟΙΚΟ ΤΥΠΟ"

Σε κίνδυνο η χρηματοδότηση

λόγω προσφυγής

Σε κίνδυνο βρίσκεται η εκτέλεση έργου οδοποιίας, που αφορά σημαντικό δρόμο της βορείου Ευβοίας, λόγω προσφυγής οικιστών στο συμβούλιο της Επικρατείας, που ζητούν, την μη πραγματοποίηση του, την ίδια στιγμή που η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση καταβάλει προσπάθειες για συμβιβασμό της κατάστασης, ώστε να μην ακυρωθεί η σχετική χρηματοδότηση.
Πιο συγκεκριμένα, στις 8 Οκτωβρίου συζητείται στο ΣτΕ η προσφυγή οικιστών και ιδιοκτητών αγροκτημάτων της περιοχής Αγίου Νικολάου Αιδηψού, κατά του δρόμου από Άγιο Νικόλαο προς Γιάλτρα, μήκους 3 χιλιομέτρων.
Όπως υπογραμμίζει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ευβοίας, αν η προσφυγή γίνει αποδεκτή, τότε είναι βέβαιο ότι το έργο θα ακυρωθεί, αφού συγχρηματοδοτείται με την Ευρωπαϊκή Ένωση από το Γ΄ ΚΠΣ που λήγει στις 31/12/2008. Με την παράταση που δόθηκε για ένα έτος, επειδή η Εύβοια είναι πυρόπληκτη, η νέα λήξη είναι στις 31/12/2009. Είναι επομένως αδύνατο να γίνει νέα μελέτη, νέες απαλλοτριώσεις, νέα ένταξη και νέα δημοπράτηση του έργου, για να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2009.
Διαπραγματεύσεις
Η Νομαρχία από την πλευρά της, αναφέρει ότι έχουν γίνει πολλές συζητήσεις με τους ενδιαφερόμενους και έχουν εξηγηθεί με πολλές λεπτομέρειες όλα τα προβλήματα και οι δυνατές τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν, χωρίς να κινδυνεύσει το έργο. Σύμφωνα με τη Νομαρχία, οι τελευταίοι έχουν δείξει μεν διάθεση συνεννόησης αλλά δεν έχει γίνει το αποφασιστικό βήμα, που θα οδηγήσει στην αναγκαία, όπως χαρακτηρίζεται, παραίτησή τους από την προσφυγή.
Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε για το θέμα η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, αναφέρει μεταξύ άλλων για το θέμα τα εξής: «Η ανησυχία μας είναι μεγάλη, γιατί αν δεν κατασκευαστεί τώρα αυτό το πρώτο τμήμα, φοβόμαστε ότι όλο το έργο θα πάει πίσω πολλά χρόνια, αφού η Εύβοια και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, κατά την Δ΄ Περίοδο (Δ΄ ΚΠΣ) δεν δικαιούται τέτοιες υποδομές, δηλαδή επαρχιακή και δημοτική οδοποιία, ενώ από Εθνικούς Πόρους είναι αδύνατο να διατεθούν τόσα χρήματα. Όταν όμως θα έχει κατασκευαστεί ένα τμήμα του δρόμου, η πίεση προς κάθε αρμόδιο κυβερνητικό παράγοντα θα είναι πολύ μεγαλύτερη και ίσως οδηγήσει σε απόφαση ολοκλήρωσης του έργου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: